Pages

ponedjeljak, 1. ožujka 2010.

Brave new world

AMERIKANKA ANGIE JACKSON, MAJKA ČETVEROGODIŠNJEG DJETETA KOJA JE PONOVO ZATRUDNILA, ODLUČILA JE POBACITI I TO ISKUSTVO DIREKTNO PRENOSITI PUTEM TWITTERA, YOU TUBE-a I SVOG BLOGA.


'' Ne ubij '' ( Knjiga Izlaska 20, 13 )
'' Tko primi dijete u moje ime mene prima '' ( Matej 18, 5 )
'' Pazite da ne prezrete nijednog od ovih najmanjih jer, kažem vam, anđeli njihovi na nebu uvijek gledaju lice Oca mojega, koji je na nebesima '' ( Matej 18, 10, 11 )


Dvadesetsedmogodišnja Amerikanka 13. 02. ove godine otkrila je da je kontracepcijsko sredstvo koje je ugradila u uterus zakazalo, pa je odlučila uzeti RU-486, poznatu kao pilulu za abortus.

Nakon toga se odlučila javnost obavještavati o toku abortusa putem niza socijalnih online mreža. Jacksonova tvrdi da se na takav potez odlučila kako bi pomogla drugim ženama koje razmišljaju da urade istu stvar, piše Daily Mail.

"Kada sam dobila sina odlučila sam da neću ponovo zatrudniti, ako se to slučajno desi, da ću abortirati", rekla je Jacksonova.

Na YouTube kanalu je rekla da to radi kako bi druge žene znale. "Hej, nije ni blizu užasno kao što sam mislila. Uopće nije tako loše", rekla je Jacksonova.

Koristeći Twitter nalog "antitheistangie", ushićeno je objavila: "sada definitivno krvari".

U svijetu, a posebno u Europi i Sjevernoj Americi ( S.A.D i Kanada ), raste broj ljudi koji su zagovaratelji pobačaja ili nemaju posebno mišljenje o tome. Također raste i broj tzv '' Pro choice '' organizacija koje savjetuju i promovišu pobačaj, dok su u isto vrijeme sve veće represije prema '' Pro life '' organizacijama koje nastoje educirati ljude u suprotnom smijeru, dakle protiv pobačaja. Katolička crkva, kao i gotovo sve ostale kršćanske crkve i crkvene zajednice, abortus smatra smrtnim grijehom i izjednačuje ga sa ubojstvom. Računa se da se u svijetu svake godine obavi oko 40 000 000 ( četrdeset miliona ) pobačaja.

Domine Jesu Christe, miserere nobis.

V

Nema komentara: