Pages

srijeda, 23. studenoga 2011.

Papa Benedikt XVI posjetio Benin


Od 18. do 20. novembra/studenog, papa Benedikt XVI posjetio je Benin gdje su mu tamošnji vjernici, ali i drugi Beninci priredili doista srdačan doček. Papa se ovom posjetom mogao uvjeriti u živost afričke Crkve koja pruža nadu, što je papa posebno i istaknuo.
Izuzetno je bio dirljiv papin posjet grobu beninskog kardinala Bernardina Gantina, uz kojeg ga je vezalo dugogodišnje prijateljstvo i kojeg je upravo on naslijedio na službi dekana kardinalskog zbora. Prisjećajući se pokojnog kardinala papa je izjavio: upoznao sam ga još 1977. godine na svome biskupskom ređenju. Već me je tada razveselio svojom hrabrošću, vjerom i radošću, potom smo dugo surađivali tijekom boravka u Rimu. Uvijek sam se divio njegovoj praktičnoj razboritosti i jednostavnosti, a bio je čovjek duboke vjere i molitve. Mogu reći da mi je bio uzor, stoga se radujem što ću moliti na njegovu grobu. Bio mi je uzor i prijatel.
Kao što je bilo i očekivano Benedikt XVI je ovom prilikom potpisao i beninskim biskupima predao apostolsku pobudnicu ''Africae Munus'', koja je završni dokument biskupske sinode za Afriku održane 2009. Svoj posjet Beninu papa je okončao svećanom svetom misom na gradskom stadionu u Cotonouu kojoj je nazočilo preko 80 000 vjernika kojima je poručio da budu sol afričkog kontinenta, zemlje koja je blagoslovljena krvlju tolikih mučenika, svjedoka kršćanske vjere, te da budu svjetlo svijeta i svjetlo Afrike, koja često u teškim iskušenjima traži putove mira i pravde za svoje stanovništvo te zazvao na Afrički kontinent Božji blagoslov.

V

Nema komentara: