Pages

utorak, 16. kolovoza 2016.

Molio sam Boga


Molio sam Boga da me mimoiđu trpljenja,
a on mi reče da cijeli svijet trpi i da trpljenja čovjeka privode k njemu.

Molio sam Boga da mi ojača duh,
a on mi reče da moram sam odrastati i sazrijevati.

Pitao sam Boga da li me ljubi,
a on mi reče da me ljubi
i da je njegov jedinac sin umro za mene
te da ću jednog dana doći u nebo zato što sam u njega vjerovao.

Molio sam Boga da mi pomogne ljubiti ljude
kao što on mene ljubi,
a on mi reče: „Napokon si shvatio!“


Bruno Ferrero



.

1 komentar:

Anonimno kaže...

LJUBAV, MILOSRĐE, ŽRTVA
Ljubav, Milosrđe, Žrtva
Svakog dana, svakog jutra
S time kreni, s time stani
I veseli će biti tvoji dani
Milosrdan budi, ne sudi
Milost ćeš zadobit , malen budi
Razmisli, ne sudi
Dani nek ti ne budu hudi
Oprosti svima, sve oprosti
Ocu Nebeskom to je dosti
Žrtvu Bog prinese , Sina svog
Do kraja, za spas moj i tvoj
Ljubi Boga, ljubi brata,Ljubi sebe
Ljubi jer ti Troji tako vele. Amen.
Robelar 28.05.2013.