Pages

subota, 27. lipnja 2009.

Početak

Što na ovom svijetu postoji, a da nema svoj početak, korijen iz koga je izraslo, razlog zbog koga je nastalo, svrhu zbog čega postoji ? Očigledno ništa što je moj um u stanju dokučiti. Međutim, ja, koji sam se rodio, koji nisam postojao prije začeća, koji dakle imam svoj početak, koji znam tko sam, odakle sam, kako i kada i gdje sam došao na svijet, ne mogu, a ne upitati se što je bilo prije svega ? Prije mene, prije mojih roditelja, prije njihovih roditelja, prije australopiteka, prije dinosaurusa, prije velikog praska, prije...

'' U početku bijaše Riječ i Riječ bijaše u Boga i Riječ bijaše Bog. Ona bijaše u početku u Boga. Sve postade po njoj i bez nje ne postade ništa.'' ( Ivan 1, 1-3 )

Meni koji sam tražio odgovor, Bog stoji kao jedino logično objašnjenje. BOG - Onaj koji je bio prije svega i Onaj koji će ostati nakon svega. Onaj koji je iznad vremena, prostora, obličja, iznad nastanka, iznad nestanka... iznad svih domena našeg uma.
Tek ovako život ima smisao. Tek ovako čovjek dobija vjeru, nadu, snagu, želju da nastavi dalje. Tek ovako postajem svjestan da sam ja ustvari ja. Da sam živ.

V

Nema komentara: