Pages

nedjelja, 2. kolovoza 2009.

Biblijske istine o nama

Mi smo njegovi odabrani
Niste vi odabrali mene, ja sam izabrao vas.
Izabrao sam vas da idete i donesete plod koji će trajati,
Tako da vam Otac podari sve što zatražite u moje ime.
Ivan 15:16


Njegova smo dragocjena djeca
Ja ću biti vaš Otac,
A vi ćete biti moji sinovi i kćeri,
Kaže Gospodin Svemogući.
2. Korinćanima 6:18


Ne moramo se uklopiti

Da li pokušavam zadobiti odobravanje od ljudi ili od Boga?
Ili pokušavam udovoljiti ljudima?
Kada bih još uvijek pokušavao udovoljiti ljudima,
Ne bih bio sluga Kristov.
Galaćanima 1:10


Nikada nije kasno vratiti se Gospodinu

Gospodin kaže:
Nije prekasno.
Još uvijek mi se možeš vratiti cijelim svojim srcem.
Joel 2:12

Mi smo svjetlo svijetu

Vi ste svjetlo svijetu - poput grada na brdu,
Koji sija u noći da ga svi vide.
Ne skrivajte svoje svjetlo ispod košare!
Naprotiv, stavite ga na postolje da sjaji svima.
Matej 5:14-15


On zna naše puteve
Ja sam Gospodin Bog tvoj,
Koji te poučava šta je najbolje za tebe,
Koji te usmjerava kojim putem bi trebao ići.

Izaija 48:17

U Njemu imamo vječnu radost

Ne gledamo nevolje koje imamo sada,
Već se radujemo onome što još nismo vidjeli.
Jer nevoljama koje vidimo će uskoro doći kraj,
Ali radost koja dolazi će trajati vječno.

2. Korinćanima 4:18

Naše molitve će uvijek biti odgovorene

Možete tražiti bilo što u moje ime i učinit ću to,
Zato što djelo Sina donosi slavu Ocu.
Da, zatražite bilo što u moje ime i učinit ću to!

Ivan 14:13-14


Kroz iskušenja dolazimo do pobjede

Jer kada je vaša vjera iskušana, vaša istrajnost ima priliku za rast.
Dakle pustite joj da raste, jer kada naraste do svoje punine,
Bit ćete jakoga karaktera i spremni na sve.

Jakovljeva poslanica 1:3-4


Bog je uvijek spreman oprostiti nam

O Gospodine, Ti si tako dobar
Tako spreman oprostiti
Tako pun neugasive ljubavi
Prema svima koji Tebi dođu za pomoć.

Psalam 86:5

On je uz nas u vrijeme nevolje

Gospodin je moja snaga, moj štit od svake opasnosti.
Vjerujem mu cijelim svojim srcem.
Pomaže mi i moje srce je puno radosti.

Psalam 28:7


Gospodin je naša sigurnost

Oni koji vjeruju Gospodinu sigurni su poput planine Sion,
Neće biti poraženi nego će trajati vječno.

Psalam 125:1


Bog ima planove za svakoga od nas

Jer Ja znam planove koje imam za tebe, kaže Gospodin
Planove za tvoju korist, a ne za propast,
Planove koji ti daju nadu i budućnost.

Jeremija 29:11


Svatko od nas ima poseban dar od Njega

Svatko od vas je blagoslovljen
S jednim od mnoštva Božjih čudesnih darova
Da ga koristi za služenje drugima.
Dakle koristite svoj dar mudro.

1. Petrova 4:10


(tekst će biti nastavljen)

~K

Nema komentara: