Pages

ponedjeljak, 30. kolovoza 2010.

Ogovaranje




Ne poštujem pravdu. Ubijam bez tragova. Lomim srca i upropaštavam živote. Moja podmuklost i zloba jačaju s godinama.

Što me više citiraju, to mi više vjeruju. Cvjetam na svakom društvenom nivou. Moje su žrtve bespomoćne. Ne mogu se zaštititi od mene jer nemam ni imena ni lica. Doznati moje porijeklo je nemoguće. Što se više trudiš, više izmičem. Ja nemam prijatelja.

Kad ti jednom uprljam čast, ona više nikada neće biti ista. Potkopavam javne osobe. Uništavam brakove. Okončavam službe. Uništavam karijere i uzrokujem besane noći. Sijem sumnju i stvaram osjećaj krivnje. Izazivam zdravstvene probleme. Činim da nedužni ljudi plaču na svojim jastucima.

Prije nego nekome prepričaš neku priču, zapitaj se:

Je li istinita?
Je li lijepa?
Je li korisna?

Želim li da se o meni govori iza leđa?


( Preuzeto sa stranice www.fra3.net )

V

Nema komentara: