Pages

petak, 30. ožujka 2012.

Tebi Gospodine, izvoru milosrđa, dolazim ja grešnik


Ja sam te, Gospodine, napustio privučen zlom, zbog bijedna straha; jer bio sam prije spreman odreći se Tebe nego uzeti na sebe nešto što predstavlja opasnost. Griješio sam, potajno, otvoreno i iz prkosa.
Gospodine, Ti koji si prepun dobrote, pozovi natrag bjegunca, privuci k sebi buntovnika, podigni posrnulog, pruži oslonac onom koji stoji, prati me na mom putu. Ne zaboravi onoga koji te zaboravio, ne napuštaj onoga koji te napustio, ne prezri grešnika. Jer zgriješivši sam uvrijedio Tebe, moj Bože, povrijedio svog bližnjega, malo sam mislio na svoje dobro.
Preklinjem te, ne obraćaj pozornost na moju nepravednost, već iskaži svoju neizmjernu dobrotu: Oprosti mi ono što sam zgriješio, daj mi pokoru za ono što se dogodilo i koristan oprez za budućnost.

(sv. Toma Akvinski)


.

Nema komentara: