Pages

četvrtak, 21. lipnja 2012.

Molitva jednog Bogotražitelja


Gospodine, ne čujem Riječi Tvoje. 
Stadoh u mraku i nevidim Puta.
Reci mi Riječ i poći ću. Zovni me i doći ću.
Bacit ću sve. Ostavit ću i oca i majku, osvrnuti se neću.
O tako mi svega, osvrnuti se neću.
Gospodine, ne čujem Riječi Tvoje. 
Stadoh u mraku i ne vidim Puta.
Reci: dođi, i doći ću, ni po obuću vratiti se neću. 
I snove o budućnosti raspršit ću ako imaš druge za mene.
Na Riječ Tvoju ostavit ću sve Gospodine i osvrnuti se neću.
O, reci Effata Gospodine. 
Reci Effata da čujem, reci Effata da vidim.  
Jer mrak je, a ja ne vidim Puta.
Jer samo sam mladica u šumi drveća što sjenu mi prave.
O, kad bih bar kao Ivan samo malo na grudi Tvoje naslonio glavu,
osluhno bih srce i udisaje da Put mi pokažu.
Reci Effata Gospodine i dopusti da makar malo naslonim glavu.

(Miroslav Novaković)


.

2 komentara:

Anonimno kaže...

Predivno. Ova meditacija je predivna, tražio sam na internetu još tekstova od ovog autora, ali našao sam samo još dva teskta na vašem blogu i oba su fenomenalna kao i ova meditacija.
Također razmišljam o duhovnom zvanju i ovo je jedno veliko ohrabrenje i jedan veliki blagoslov za mene. osjećam kao da je upućeno baš meni. Nek vas sve Bog blagoslovi.

v kaže...

Na vas također zazivamo Božji blagoslov, neka vas Njegova milost prati u životu.
Budite hrabri i uzdajte se u Gospodina, ne bojte se odazvati pozivu Njegovom.

Miroslav Novaković je naš prijatelj i zahvalni smo mu na ovim tekstovima koje nam je dao da objavimo. Kao što i sami vidite riheč je o talentovanom i Duhom Svetim nadahnutom mladom čovjeku. Vjerujem da će mu vaše pohvale biti dodatno ohrabrenje da nastavi pisati.