Pages

subota, 25. kolovoza 2012.

Što me naučilo jedno dijete



Neću praviti neke velike uvode da se ne bi poanta priče izgubila u opisima, pa ću početi jednostavno ovako.

Moja mama ima dva mlađa brata - stariji od njih dvojice ima troje djece, a mlađi dvoje. Od ovih troje najstarija djevojčica ima 8 i pol godina.

Prije nekih mjesec dana mama i ja smo bile kod njih u posjeti za vrijeme godišnjeg odmora. Inače ne živimo u istim gradovima i ovi posjeti se ne dešavaju onoliko često koliko bismo željeli, ponajviše zbog toga što moja mama radi u tvrtki u kojoj se ne odnose najbolje prema radnicima - npr. zimskog odmora ove godine uopće nisu ni imali.

Ali, nije o tome ovaj tekst :)

Ova djevojčica koju sam gore spomenula jako voli svoju tetu, prave su prijateljice od njenog rođenja i tako ju je ona jednoga dana upitala što može učiniti da bi teta dolazila češće, a ne samo ljeti. Moja mama nije znala što bi joj rekla jer nije baš da se može nešto učiniti po tom pitanju jer pravila njene tvrtke su takva kakva jesu, ali da ne bi zbunjivala dijete pričama odraslih, na kraju joj rekla "Pa možeš se pomoliti Bogu da teta dobije odmor prije sljedećeg ljeta."

Prije nekoliko dana, moja mama je telefonski razgovarala s mamom ove djevojčice, a ona joj je prenijela da od tada djevojčica svaku noć usrdno moli da teta dobije odmor već na zimu da možemo provesti Božić zajedno. I posve je sigurna da će Bog odgovoriti na njenu molitvu jer njena čista i čvrsta vjera ne ostavlja ni najmanje mjesta sumnji. Užasni poslodavci, stroga pravila, prekovremeni rad - za nju ne postoji ništa od toga, postoji samo Bog kojem se ona utječe i kojem vjeruje jer je dobar i jer je voli. I jer je jači od svih mogućih poteškoća.

Toliko se može naučiti iz vjere ove djevojčice.

A ja i mama smo sigurne da ćemo ovaj Božić provesti zajedno sa svima njima.

U onaj čas pristupe učenici Isusu pa ga zapitaju: "Tko je, dakle, najveći u kraljevstvu nebeskom?" On dozove dijete, postavi ga posred njih i reče: "Zaista, kažem vam, ako se ne obratite i ne postanete kao djeca, nećete ući u kraljevstvo nebesko. Tko god se dakle ponizi kao ovo dijete, taj je najveći u kraljevstvu nebeskom."  (Matej, 18)
"Pazite da ne prezrete ni jednoga od ovih najmanjih jer, kažem vam, anđeli njihovi na nebu uvijek gledaju lice Oca mojega, koji je na nebesima." (Matej, 18)
 A donosili mu i dojenčad da ih se dotakne. Vidjevši to, učenici im branili. A Isus ih dozva i reče: "Pustite dječicu neka dolaze k meni i ne priječite im jer takvih je kraljevstvo Božje. Zaista, kažem vam, tko ne primi kraljevstva Božjega kao dijete, ne, u nj neće ući." (Luka, 18:15-17)

(osobno iskustvo iz obitelji autorice bloga, K.L.)

1 komentar:

Ivana kaže...

Nikad nisamo sami ....