Pages

ponedjeljak, 15. travnja 2013.

Otkud tolika ljubav

 
Isuse, toliko puta sam čuo, čitao, slušao o tome koliko me ljubiš i voliš. Stojim sad pred Tobom...Ovozemaljska prolaznost mi je nudila kratkotrajnu sreću i zadovoljstvo, kao slabu zamjenu za ono što me čeka u Tvojoj blizini... U tvojoj blizini je sve! Toliko ljubavi, toliko brige, pažnje, a istovremeno toliko žrtve, toliko krvi, boli...i to sve samo kako bih shvatio da sam vrijedan, da sam voljen, da nisam sam, nisam ostavljen...

Isuse moj, je li to bilo vrijedno? Jesam li to zaslužio ja koji Te izbjegavam u svetoj pričesti, ja koji ti nanosim toliku bol svojim grijesima, ljubomorom, zavišću, ja koji samo gledam svoj interes dok moj brat i moja sestra čekaju da ih zagrlim, čekaju da im kažem da ih volim, da im se s radošću nasmiješim, poklonim im trenutak svoga vremena, da im kažem da sam sretan zbog njihove sreće...da se naučim slušati ih kada me za to zamole...da ih hrabrim u njihovim pothvatima...a ne tražim ništa zauzvrat...

Isuse moj dobri, uzeo si sve moje grijehe na sebe kako bih ja primio slobodu...da bih postao slobodan ja koji te svaki put ponovno i ponovno iznevjerim...ja koji sam tako malen u očima ovoga svijeta, a tako velik i vrijedan u Tvojim očima...Dao si svoj život za mene!

Hoću li ikada shvatiti cijenu svega ovoga? Hoću li shvatiti cijenu Velikog tjedna, Velikog petka? Toliko muke, toliko boli, a moje srce je i dalje tvrdo poput kamena...

Kako je moguće da Ti, koji si sama dobrota i ljubav, podnosiš toliku sramotu,nepravdu i odbačenost? Znaš, Isuse,  i ja sam sudjelovao u tom činu...No, usprkos tomu, Ti me i dalje neizrecivim žarom ljubiš i zoveš k sebi. Brineš se za mene. Hoćeš moj spas. Nudiš mi mir.

Isuse, bilo je vremena kada me nije bilo i bit će vremena kada me neće biti. Moj život je omeđen s dvije vječnosti: prvom, prije mene, za koju po predaji znam, i drugom koju po vjeri naslućujem. Pomozi mi da iskoristim ovo vrijeme koje imam-a to je sada vrijeme Korizme. Pomozi mi da iskoristim ovo milosno vrijeme i da činim dobro bez prisile. Daj da ljubim neljubljivo i praštam neoprostivo. Daj da shvatim da je ovo vrijeme kada imam samo ono što sam dao.

Isuse, neka tvoja dobrota pokreće moja djela! Neka Tvoja moć uzdržava moj život! Tvoje oko neka nadzire moje korake. Neka me Tvoja veličina potiče na velikodušnost. Neka me Tvoja mudrost uči dobrim djelima. Neka me Tvoja radost potiče da druge darivam radošću! Neka mi Tvoja vjernost bude uzor, a Tvoja žrtva razlog mom trajnom zahvaljivanju!  Tako želim, molim i nadam se-neka bude! Amen!

Teo Radić

.

Nema komentara: