Pages

četvrtak, 11. travnja 2013.

Ne dopusti da se odijelim od Tebe


Ne dopusti da se odijelim od Tebe
Ruku mi pruži
Vodi me ovim putem punim strepnje
Ne dopusti da se odijelim od Tebe
Jer ja ne mogu sam
Bez ljubavi Tvoje,
Bez oprosta Tvoga
Bez pogleda Tvoga
Da bdije nad koracima mojim
Sve boli i tuge radošću svojom zalijeći
Zagrljajem snažnim strahove ništi
U noćima dugim mir mi podari
Nek srce čisto i bezbrižno sanja
Tvoj dragi osmijeh nek mi ispunjava dane
Nek Te moja duša ljubi sve više i više...
Ne dopusti da se odijelim od Tebe
Ne daj da lutam, da se skrivam
Zidove da gradim
Nego me čvrsto uzmi za ruku
Ljubavlju vječnom pribij uz sebe
I zadrži duboko u svome srcu
I učini da zauvijek ostanem Tvoj.

(Vladimir Fučec)

.

1 komentar:

Anonimno kaže...

Hvala vam na ovom divnom blogu,neka vas Gospodin blagoslovi!