Pages

petak, 14. lipnja 2013.

Križ Tvoj





Gledam u križ tvoj ,
a duša mi bije veliki boj
Gledam u muku tvoju ,
i kajem se za gresnost svoju

Sjedim u tami grijeha svoga ,
i zazivam tebe Boga.
Oprosti Bože grijehe moje,
ne dopusti da umre dijete tvoje

Sjetih se da si prije mnogo vijek,
dao za naše duše lijek,
ispovijed sveta priznanje i pokajanje išće,
da bi postao novo biće

Gospa Marija, majka tvoja,
milošću tvojom postade i moja.
Čuvaj majko sveta, ruku moju dok hodam stazom svijeta,
drži me da ne padnem i ne skliznem u ponor.

Kriste tvoja pobjeda je tu, vijenac slave čeka
otkucavaju posljednji sati, tvoja me majka prati,
trka se blizi kraju.
Na sebi nosim rane iz duhovnog boja, 
al' nek bude Kriste slava TVOJA

(Adnan Petar Mihael Jašarević)

.

1 komentar:

Anonimno kaže...

Odlična pjesma