Pages

petak, 8. studenoga 2013.

Dođi k meni, mili Isuse

 
Jedna prelijepa duhovna pjesma koju izvodi ukrajinski kvintet Aliluia, odnosno petorica, tada još bogoslova, a danas svećenika ukrajinske grkokatoličke Ivano-frankivske eparhije; Vasilij Čornij, Vasilij Polek, Andrij Zeliškij, Petro Čupak i Bogdan Lisko. Nažalost nisam uspio naći tko je autor teksta i glazbe.


Pjesma je na ukrajinskom jeziku, a prijevod na hrvatski bi glasio:


Dođi k meni, mili Isuse
Neću Te da patiš dati
Priljubit ću se uz Tvoje srce
I Tvojih pet rana cjelivati

Dođi k meni, mili Isuse
Da nosiš križ neću Te pustiti
Uzet ću na svoja pleća, taj križ teški
I do Golgote sam ga nositi

Dođi k meni, mili Isuse
Neću dati da s Tebe svuku haljina
I ne dam da izrane, O mili Bože 
Tvojih bolnih svetih pet rana

Dođi k meni, mili Isuse
Jer Ti si moj sveti Otac, Gospodin
Ja Te neću kao Juda izdati
Bit ću Ti vjeran kao Ivan




.

Nema komentara: