Pages

ponedjeljak, 31. srpnja 2017.

Molitva pred spavanje


Nekada su ljudi imali običaj moliti nekoliko puta dnevno. Postojale su posebne molitve za svako dnevno dešavanje. Redovito su to bile kratke i jednostavne molitve, ali pune duha i pobožnosti, pa smo tako imali jutarnje, večernje, molitve pred odlazak na posao, prije jela itd. Nažalost ta kršćanska molitvena praksa se gubi iz svakodnevnice današnjih vjernika, tako da se i te molitve polako zaboravljaju i nestaju pred navalom ispraznosti koje sve više i više osvajaju i truju srca ljudi. 
Razmišljajući o ovome sjetio sam se jedne stare narodne molitvice koju me baka naučila moliti pred spavanje kad sam bio dijete.

Legoh spati, Boga zvati
Bog se desi, na nebesi
Nebesa se otvoriše
Anđeli se pokloniše 
Krista Boga zamoliše
Gdje ja legnem, gdje ja zaspim
Da nikakva zla ne usnim
Amen.


.

Nema komentara: