Pages

utorak, 28. srpnja 2009.

Pismo Oca

Moje dijete,

Ti možda ne poznaješ mene, ali ja znam sve o tebi

Znam kada sjedneš i kada ustaneš

Poznati su mi svi tvoji putevi

Čak su i vlasi na tvojoj glavi izbrojane

Jer si načinjen na moju sliku.

U meni živiš i krećeš se i postojiš

Jer si moj potomak

Poznavao sam te i prije nego si začet.

Odabrao sam te kada sam planirao stvoriti nešto novo

Nisi pogreška jer svi tvoji dani su zapisani u mojoj knjizi

Odredio sam tačno vrijeme tvog rođenja i mjesto gdje ćeš živjeti

Načinjen si čudesno i s poštovanjem

Ja sam te utkao u majčinu utrobu

I pomogao ti doći na svijet.

Pogrešno sam predstavljen od onih koji me ne poznaju

Nisam dalek niti ljut nego sam potpuni izraz ljubavi

I moja je želja obasuti te tom ljubavlju

Samo zato što si ti moje dijete, a ja tvoj otac.

Nudim ti više nego što bi ti tvoj zemaljski otac mogao ponuditi

Jer ja sam savršeni otac

Svaki dobar dar što ga primaš dolazi iz moje ruke

Jer ja sam tvoj skrbnik i poznajem sve tvoje potrebe

Moj plan za tvoju budućnost je uvijek bio ispunjen nadom

Jer te volim beskonačnom ljubavlju.

Moje misli prema tebi nebrojive su poput pijeska na obali

I radujem ti se s pjesmom

Nikada ti neću prestati činiti dobro

Jer ti si mi nešto najdragocjenije.

Želim te usavršiti mojim srcem i mojom dušom

I želim ti pokazati velike i nevjerovatne stvari

Ako me budeš tražio cijelim srcem, naći ćeš me.

Uživaj u meni i dat ću ti po željama tvoga srca

Jer ja sam taj koji ti je dao te želje

Mogu učiniti za tebe više nego bi ikada mogao zamisliti.

Ja sam tvoj najveći hrabritelj

Ja sam otac koji te tješi u svim nevoljama

Kada si slomljenog srca, blizu sam ti

Kao što pastir nosi janje, tako blizu te nosim pokraj svog srca

Jednog dana ću obrisati svaku suzu iz tvojih očiju

I preuzet ću na sebe sav bol koji si pretrpio na ovom svijetu.

Ja sam tvoj otac i volim te jednako kao što volim svoga sina Isusa

Jer u Isusu je otkrivena moja ljubav

On je prava slika mog bića

Došao ti je pokazati da sam za tebe, a ne protiv tebe

I da ti kaže da ne brojim tvoje grijehe.

Isus je umro da bismo se ja i ti mogli pomiriti

Njegova smrt je bila najveći izraz moje ljubavi prema tebi

Dao sam ono što sam najviše volio da bih stekao tvoju ljubav.

Ako primiš dar moga sina Isusa, mene primaš

I ništa te više neže odvojiti od moje ljubavi

Dođi kući i napravit ću najveće slavlje koje je nebo ikada vidjelo.

Ja sam oduvijek bio otac i uvijek ću biti otac

Moje pitanje je - hoćeš li ti biti moje dijete?

Čekam te.


S ljubavlju,
Tvoj otac



~K

Nema komentara: