Pages

nedjelja, 11. srpnja 2010.

U Ankari mladu misu proslavio o. Antuan Ilgit - prvi etnički Turčin član isusovačkog reda


U Ankari se u nedjelju, 04. jula/srpnja, zbio nezaboravan događaj za malu, ali hrabru katoličku zajednicu, okupljenu u crkvi svete Male Terezije: mlada misa o. Antuana Ilgita, prvoga isusovca etničkog Turčina. Ovaj događaj unio je dodatni podsticaj u vjeri, ohrabrenje i nadu turskim katolicima nakon prošlomjesečnog stravičnog ubojstva nadbiskupa Luigia Padovesea.
U svojoj prvoj propovijedi sam je otac Antuan, koji je rođen u mjestu Mersin, nedaleko Tarza u tradicionalnoj muslimanskoj obitelji, podsjetio na svoj prvi susret s Kristom. Točno prije petnaest godina, nakon završetka studiranja ekonomije, tijekom služenja vojnoga roka počeo je u Ankari posjećivati ovu crkvu. Uskoro se obratio na kršćanstvo i odlučio postati svećenik.

'' Susret s Gospodinom Isusom za mene je bio objava neograničene ljubavi. Iz te je ljubavi proizišla neograničena sloboda i istina koju sam tražio. Shvatio sam da to moram dijeliti s drugima koje ne poznajem. Bilo mi je nemoguće zatomiti tu novost u skrivenome kutu svoga srca. Stoga sam otišao u Italiju s nakanom da postanem svećenik kako bih mogao drugima prenijeti sve to što sam na dar primio '', kazao je otac Antuan govoreći o svome životnom putu dodavši kako je njegovo svećeništvo veliki Božji dar maloj kršćanskoj zajednici u Ankari. S mladomisnikom je za oltarom koncelebrirao i njegov prijatelj prijatelj svećenik, kapucin koji živi u Izmiru, također po nacionalnosti etnički Turčin.

V

Nema komentara: