Pages

nedjelja, 4. rujna 2016.

Majka Tereza - svetica našeg vremena


Papa Franjo je danas svetom proglasio Majku Terezu, Albanku iz Makedonije, koja je većinu života provela u siromašnim četvrtima indijskog grada Kalukte kao redovnica i utemeljiteljica kongregacije Misionarki ljubavi. Majka Tereza, pravim imenom Agnes Gonxha Bojaxhiju, bila je osoba cijelom svijetu poznata po svojoj svetošću nadahnutoj jednostavnosti, skromnosti i najviše po nesebičnoj brizi za najsiromašnije i najodbačenije ljude u Indiji. Sav svoj život posvetila je brizi za bolesne, gladne, siromašne, napuštene i odbačene, te na taj način svjedočila Evanđelje Kristovo onima, za koje je pojam ''ljubav Božja'' rekli bi smo bila nepoznanica. 
Međutim, gdje je svetost, tu se odmah javljaju i vražiji zli jezici, jer Đavo ne voli svete ljude, on ih mrzi i odmah druge nagoni da u njegovo ime prosipaju tu mržnju. Tako su pojedini portali umjesto radosti kanonizacije ove svete žene, pisali raznorazne laži i budalaštine. Zamolit ćemo novu sveticu za zagovor kod Boga za njihovo obraćenje uz prekrasnu molitvu koju je sama napisala:

Gospodine Isuse,
koji si stvarao s ljubavlju,
rođen si s ljubavlju,
služio si s ljubavlju,
djelovao si s ljubavlju,
čašćen si s ljubavlju,
trpio s ljubavlju,
umro si s ljubavlju,
uskrsnuo si s ljubavlju.
Zahvaljujem ti na tolikoj tvojoj ljubavi
za mene i za druge na svijetu,
i svaki dan te molim:
nauči i mene ljubiti!
Moj Isuse,
pomozi mi širiti tvoj miomiris
gdje god pođem.
Izlij svoga Svetog Duha u moju dušu,
i preplavi je svojom ljubavlju
da zahvati moje biće:
da tako moj život bude samo ižarivanje
tvog miomirisa i tvoje ljubavi
na sve koji me ugledaju,
pa da svaka duša s kojom dođem u doticaj
osjeti tvoju prisutnost u mojoj duši,
i da svi koji me gledaju
ne vide mene, nego tebe – Isuse.
Ostani sa mnom,
i počet ću sjati tvojom svjetlošću,
svijetliti da budem svjetlo drugima.
Svjetlo će, Isuse, dolaziti od tebe,
ne od mene –
ti ćeš, po meni, sjati drugima.
Dopusti da ti upravim molitve
sred svijeta koji ljubiš,
ižarujući tvoje svjetlo na sve koji me okružuju.
Daj da propovijedam tebe,
ne riječima, nego primjerom,
snagom koja privlači,
dobrohotnim utjecajem djela,
puninom ljubavi kojom je moje srce
ispunjeno prema tebi.
Amen.



.

Nema komentara: